Zákaznícka podpora pre vaše pohodlné nakupovanie
Zákaznícka podpora.
-
Čo si môžem kúpiť na demro.sk?
Môžete si vybrať z tisícov položiek skladom zo sortimentu Drogéria, Kozmetika, Papierníctvo a Kuchynka. Nakupujete bez obmedzenia počtu kusov. V prípade, že Vami požadované množstvo nemáme skladom, budeme Vás informovať o ďalšom postupe. Keďže máme spoločnú platformu aj s naším kamenným obchodom, nie je možné úplne vylúčiť situáciu, kedy tovar, ktorý ste si objednali, sa práve v tom okamžiku vypredal na predajni. Vždy Vás budeme informovať a pokúsme sa Vám prípadne ponúknuť iný tovar, resp. Vás informovať o reálnom termíne dodania Vášho tovaru.
-
Ceny tovarov a skladová zásoba
Ceny, ktoré zaplatíte on-line, sú rovnaké ako ceny v obchode v deň dodania. Na našom eshope nájdete tovar ,ktorý je označený "skladom" Tento tovar máme u nás fyzicky na sklade a predajni. Zároveň nájdete tovar, ktorý je označený "dostupný do 7 dní" Tento tovar máme u dodávateľa. Musíme ho po Vašom objednaní objednať. snažíme sa urobť maximum, aby tovar bol k Vám doručený v priebehu nasledujúcich 7 pracovných dní. O zásadnych zmenách, ako aj o dlhšej dodacej lehote Vás informujeme telefonicky, alebo emailom. Vy sa môžete pokojne rozhodnúť, či budete čakať, alebo čo bude ďalej.
-
Poplatok za nákupné tašky
Nákup, ktorý si necháte priviezť v rámci služby rozvozu v Martine alebo si ho vyzdvihnete na predajni, bude zabalený do igelitovej tašky spĺňajúcej všetky súčasné normy. Poplatok je účtovaný iba jeden, bez ohľadu na počet tašiek.
-
Registrácia a môj účet
Ak sa chcete u nás zaregistrovať, zadajte:
- vašu e-mailovú adresu a heslo
- vašu adresu, kam chcete doručiť tovar z vášho nákupného zoznamu
- označenie adresy (slúži pre vašu referenciu, napr. „domov“)
- vaše telefónne číslo
- vaše celé meno a priezvisko
Všetky vaše osobné údaje sú uložené bezpečne v súlade s našimi Zásadami ochrany súkromia.
Stránka Môj účet je súčasťou našich webových stránok, kde si môžete skontrolovať údaje, ktoré ste nám poskytli o vašom on-line nákupnom účte. V tejto časti webovej stránky si môžete aktualizovať vašu údaje.
Ak ste zabudli vaše heslo, môžete si ho obnoviť pomocou odkazu „zabudnuté heslo“ na prihlasovacej stránke. Kliknite na odkaz a zadajte vašu e-mailovú adresu a my vám pošleme e-mail s odkazom pre obnovu hesla. Potom len zadajte nové heslo a potvrďte ho na dokončenie obnovy hesla.
-
Údaje platobnej karty
Pri registrácii nemusíte uvádzať žiadne platobné údaje. Ak si zvolíte zaplatenie on-line, požiadame vás o údaje platobnej karty len pred potvrdením vášho nákupného zoznamu (budú šifrované a bezpečne uložené). Poprípade si môžete zvoliť možnosť zaplatiť platobnou kartou doma pri preberaní a v takomto prípade nám nemusíte poskytnúť žiadne údaje o vašej platobnej karte.
-
Objednanie a dodanie tovaru
Tovar vložením do nákupného košíka, vybratím typu dopravy a platby, a dokončením nákupného procesu s povinnosťou platby sa považuje za objednaný. Následne Vám príde informačný e-mail o tejto transakcii.
Typ platby vidíte v ponuke. U nás nie je možné platiť v hotovosti.
Typ dodania si môžete vybrať z ponuky a to nasledovným spôsobom:
- „Rozvoz v rámci mesta Martin“ – každý deň je limitovaný počtom rozvozov. Po naplnení stanovených kapacít už nie je možné si v ten deň rezervovať tento spôsob. Ďalej objednávka musí byť uzavretá a zaplatená do 12 hod daného dňa. Doručenie bude prebiehať v ten deň iba za predpokladu, že daný tovar máme skladom.Tovar doručujeme vo vlastnej réžii.
- „Dodanie kuriérom DPD“ – je bez denných limitov. Môžete si vybrať, či vám kuriér tovar dovezie na Vami uvedenú adresu doručenia, alebo na jedno z 249 miest tzv. Vyzdvihnutie v odberných miestach DPD Parcelshop (odberné miesta po celom Slovensku ako napríklad predajne, opravovňe, Alza box ). Túto možnosť si vyberáte v kroku určenia spôsobu doručenia. Čas doručenia je situovaný približne medzi 8:00-15:00 hod. denne, počas pracovného dňa.
- „Osobný odber“ - je možnosť, kedy si môžete tovar prísť prevziať k nám do predajne. Tovar bude pripravený a zabalený v igelitových taškách. V prípade, že objednávku urobíte do 12 hod. na tovar, ktorý máme skladom, budete si ho môcť vyzdvihnúť v ten deň kedykoľvek v rámci otváracích hodín predajne, t. j. od 8:00 do 18:00 hod. v pracovné dni.
- Lokálny rozvoz v okrese Martin a Turč. Teplice - rozvoz zabezpečujeme vo vlastnej réžii. V prípade tovaru skladom je rozvoz realizovaný aj v deň nákupu. Alebo podľa dohody s klientom.
- Preprava do Českej republiky - dovoz trvá v priemere 2-3 dni.
- Cyklokuriér "Z ruky do ruky Martin a Vrútky - rozvoz lokálnou kuriérskou službou po meste Martin a Vrútky. Táto preprava má najmenšiu uhlíkovú stopu. Jej výberom šetríte najviac životné prostredie. Funguje celoročne.
Čas ktorý potrebujeme na vychystanie tovaru od zadania objednávky je v súčasnosti zhruba do 3 hod. od uzavretia objednávky. Pre viac informácií budete informovaný e-mailom.
-
Platba za tovar
- Za tovar môžete platiť on-line platobnou bránou GOPAY. Na výber máte možnosť priamo zadať údaje platobnej karty alebo využiť platobnú službu PAY PAL. Platba v hotovosti, priamym prevodom na účet nie je možná!
Spôsob platby GOPAY je nasledovný. Ak chcete zaplatiť on-line, zvoľte prosím túto možnosť pri platení. Požiadame Vás o zadanie údajov o platobnej karte na formulári on-line platenia. Kartu skontrolujeme aby sme overili údaje a potom potvrdíme nákupný zoznam. Na zaplatenie za váš nákup môžete použiť debetnú alebo kreditnú kartu. Akceptujeme nasledovné najčastejšie používané platobné karty: debetnú kartu Visa, Visa Electron, Kreditnú kartu Visa, Master Card, Maestro. - Spôsob platby PayPal. Ak chcete zaplatiť týmto spôsobom, vyberiete si túto možnosť. Následne budete presmerovaný na váš účet PayPal, kde platbu na svojom účte PayPal potvrdíte.
- Spôsob „Dobierka“ je nasledovný. Tovar, ktorý ste si kúpili neuhrádzate priamo v nákupnom procese. Nákupný proces dokončíte potvrdením Vašej objednávky na e-shope. O tom Vám príde notifikačný e-mail. Následne tovar pripravíme pre kuriéra a budeme ho expedovať. Keď Vám bude tovar doručovaný kuriérom, platbu zrealizujete priamo u kuriéra pred odovzdaním tovaru kuriérom. Je možné platiť kartou, alebo v hotovosti. Zo skúseností Vám odporúčame mať v prípade hotovostí pripravenú čo najpresnejšiu čiastku k zaplateniu Vášho nákupu. V prípade, že plánujete platiť platobnou kartou, berte do úvahy možné pokrytie mobilný signálom priamo u Vás, pre účely platby cez platobný terminál.
- Ak zadáte údaje o platobnej karte on-line, za tovar nebudeme účtovať hneď. Platnosť karty skontrolujeme, aby sme ju overili. Ak karta neprejde kontrolou, oznámime vám to na webovej stránke. Môžete sa znovu pokúsiť, alebo môžete uviesť inú kartu, alebo zmeniť platobnú metódu a zaplatiť kartou pri dodaní. Ak máte akékoľvek problémy, kontaktujte náš tím služieb zákazníkom, ktorý vám rád pomôže.
Tesne pred dodaním tovaru skontrolujeme vašu kartu, aby sme sa ubezpečili, že na karte máte dostatok financií. V prípade, že to tak nie je, budeme vás kontaktovať a spýtame sa vás, či nechcete zmeniť a zaplatiť pri dodávke, alebo či chcete zrušiť dodanie tovaru. Dovtedy bude suma na účte iba blokovaná. - Tiež môžete využiť platby sposobom APPLE PAY a GOOGLE PAY.
- Platba prevodom na účet. Po uzavretí objednávky, uhradíte tovar podľa pokynov v notifikačnom emaily. Platbu prevediete z Vášho účtu na účet náš. Zadáte IBAN, sumu, variabilný symbol je číslo objednávky. Špecifický symbol zadajte prosím číslo 6. To zabezpečí, že systém automaticky spáruje Vašu platbu s Vašou objednávkou. A môžeme Vám tovar poslať. Tovar posielame výlučne po prijatí platby na náš účet.
- Hotovosť ako spôsob platby neakceptujeme. V prípade akýchkoľvek ďalších problémov pri platení, nás môžete kontaktovať.
-
Zrušenie alebo zmena výrobkov nákupnom zozname
Tovar, jeho množstvo a druh môžete v nákupnom procese, až do momentu výberu dopravy a platby, ľubovoľne meniť. Nie ste ničím limitovaný.
-
Prijatie tovaru
Po zadaní a zrealizovaní platby dostanete notifikačný e-mail, že sme prijali Vašu objednávku. Budeme ju tzv. vychystávať. Snažíme sa vždy o čo najjednoduchšie balenie a jednoznačne identifikovateľné na základe štítku dopravcu na balení. Osoba na prijatie tovaru musí byť staršia ako 18 rokov. Tovar sa doručuje k prvým dverám na uvedenej adrese. V prípade paneláku je to napríklad vchod, v prípade rodinného domu dvere do domu alebo brána.
Kuriér nemá určené, že Vám musí vopred zavolať. O pokuse doručenia (čas a miesto) dostanete od prepravcu samostatné informácie formou sms správy na mobilný telefón.
V prípade, že to nestihnete na termín prevziať, odporúčame kontaktovať zákaznícke centrum DPD na skrátenom adrese https://www.dpd.com/sk/sk/kontakt/ a na základe čísla balíka sa informovať o ďalších možnostiach vo veci doručenia. Pamätajte prosím, že doprava a samotná logistika je vecou presnosti v zmysle času a trasy. Preto si dobre overte, či v čase predpokladaného doručenia budete k dispozícii pre kuriéra.
-
Obchodné podmienky a informácie o Ochrane osobných údajov sú dostupné po kliknutí tu