Google Analytics trackovanie |
Údaje o pohybe a interakciách návštevníkov na webových stránkach, retencia návštev, aké zariadenie použili pri návšteve, geografická lokalita, operačný systém používateľa, poskytovateľ internetového spojenia a ďalšie. |
Optimalizácia webového sídla, vyhodnocovanie efektivity zdrojov návštev, optimalizácia marketingových činností, vyhodnocovanie výkonnosti webových stránok, segmentácia návštevníkov. |
Google Analytics remarketingové publiká |
Údaje o pohybe a interakciách návštevníkov na webových stránkach, retencia návštev, aké zariadenie použili pri návšteve, geografická lokalita, operačný systém používateľa, poskytovateľ internetového spojenia a ďalšie. |
Segmentovanie návštevníkov, opätovné oslovenie pomocou Google AdWords platformy. |
Google AdWords remarketingový pixel |
Údaje o pohybe a interakciách návštevníkov na webových stránkach. |
Remarketingové kampane v AdWords. |
Facebook like/share tlačidlá |
Údaje o pohybe a interakciách návštevníkov na webových stránkach, retencia návštev, aké zariadenie použili pri návšteve, geografická lokalita, operačný systém používateľa, poskytovateľ internetového spojenia a ďalšie. |
Umožňuje likes a shares na FB nástenke návštevníka, optimalizácia FB kampaní. |
Facebook remarketingový pixel |
Údaje o vykonaných objednávkach, čo si zákazníci zakúpili alebo vložili do košíka, v akej hodnote, frekvencia nákupov, LTV, použitie zľavových kódov, voľba dopravy a platby, údaje o pohybe a interakciách návštevníkov na webových stránkach, retencia návštev, aké zariadenie použili pri návšteve, geografická lokalita, operačný systém používateľa, poskytovateľ internetového spojenia a ďalšie. |
Optimalizácia a vyhodnocovanie FB kampaní, remarketingové kampane. |
Heuréka |
Badge certifikovaný obchod - overené zákazníkmi |
Hodnotenie obchodu na Heureka.sk, optimalizácia Heureka kampaní |
Mailchimp – zápis do newsletteru |
E-mail |
E-mailové kampane |
Tracking script (remarketing v DoubleClick) |
Údaje o pohybe a interakciách návštevníkov na webových stránkach, retencia návštev, aké zariadenie použili pri návšteve, geografická lokalita, operačný systém používateľa, poskytovateľ internetového spojenia, videné produkty, produkty vložené do košíka, zakúpené produkty a ďalšie. |
Remarketingové kampane v sieti DoubleClick a na priamo skúpených mediálnych plochách. |