Dove Men+Care Clean Comfort tuhý antiperspirant pre mužov 50 ml
Tuhý antiperspirant Dove Men+Care Clean Comfort ponúka 48-hodinovú ochranu proti poteniu a jemnú vôňu, ktorá vás udrží sviežu. Účinne bojuje proti poteniu, ale zároveň šetrí vašu pokožku - Dermatologicky testovaný - 48-hodinová ochrana proti poteniu - Technológia s ¼ hydratačného prípravku dodáva pokožke odolnosť proti podráždeniu - 100% bez obsahu alkoholu - Jemná vôňa Predĺžte si pocit sviežosti vďaka pánskemu dezodorantu s čistou vôňou, ako je napríklad tuhý antiperspirant Dove Men + Care Clean Comfort. Tento tuhý dezodorant chráni proti poteniu a telesnému pachu po dobu 48 hodín. Zanecháva na pokožke jemnú vôňu, vďaka ktorej budete skvelo voňať po celý deň. Ten najlepší pánsky dezodorant ponúka účinnú ochranu proti poteniu bez podráždenia vašej pokožky. Preto bol tuhý antiperspirant Dove Men + Care Clean Comfort navrhnutý tak, aby bojoval s pachom a vlhkosťou po dobu až 48 hodín. Navyše jeho technológia s ¼ hydratačného prípravku chráni pokožku pred podráždením. Jeho bezalkoholové zloženie účinne bojuje proti poteniu, ale zároveň šetrí vašu pokožku. Tuhý antiperspirant Dove Men + Care Clean Comfort vám prináša silnú antiperspirantnú ochranu a jemnú vôňu, vďaka ktorej sa budete cítiť sviežo.
455
3013 AL
NL
www.unilever.com
- Aluminum zirconium tetrachlorohydrex GLY
- Stearyl alcohol
- C12-15 alkyl benzoate
- Cyclopentasiloxane
- Isopropyl palmitate
- PPG-14 butyl ether
- Hydrogenated castor oil
- PEG-8
- Parfum
- Dimethicone
- Silica
- Polyethylene
- Helianthus annuus seed oil
- Steareth-100
- BHT
- Paraffinum liquidum
- Benzyl alcohol
- Benzyl benzoate
- Benzyl salicylate
- Citronellol
- Coumarin
- Hydroxycitronellal
- Limonene
- Linalool
3013 AL
NL
455
3013 AL
NL
0850 123 850
www.unilever.com
Zodpovedné podnikanie spoločnosti Unilever stanovuje plán udržateľného rozvoja (USLP), ktorý sa zaviedol v roku 2010. Od neho sa odvíja všetko, čo spoločnosť robí. Jeho cieľ je súčasného rastu biznisu znižovať environmentálnu stopu a pritom zvyšovať pozitívny dopad na spoločnosť. Značky spoločnosti Unilever sa stále viac zameriavajú na to, aby mali jasne stanovené pozitívne spoločenské alebo environmentálne poslanie.
Spoločnosť Unilever vznikla v roku 1930 a prvú pobočku na Slovensku otvorila v roku 1993. Unilever Slovensko, spol. s r. o. - so sídlom v Bratislave - je súčasťou obchodnej jednotky Česká republika a Slovensko a regiónu Východná Európa (EE) spolu s ďalšími devätnástimi krajinami.
pri nákupe nad 79€
v obchodnom dome
v rámci okresu
pripravených na odoslanie
pri nákupe nad 35€